Subject: Avaliku ürituse registreerimine ja kooskõlastamine
From: "Benita Bankier" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Apr 2025 08:46:10 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Teile taotluse avaliku ürituse registreerimiseks ning
kooskõlastamiseks.

Ürituse nimetus: Tabasalu XXXI jooks

Toimumise aeg: alates 27.04.2025 kell 10:00 kuni 27.04.2025 kell 15:00

Toimumise koht: Harju maakond, Harku vald, Rannamõisa küla, Merepiiga tee
8; jooksurada kulgeb Tabasalu Looduspargis

Ürituse korraldaja: Tabasalu Triatloniklubi, esindaja Tiina Pallas, Tel.
56951593, e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Turvalisuse eest vastustaja: Tiina Pallas, Tel. 56951593

Liikluskorralduse eest vastutaja: Tiina Pallas, Tel. 56951593

Tegemist on kogu perele suunatud sportliku perespordipäevaga, milleks on
Harku valla jooksusarja esimene etapp käesoleval aastal.

Üritusel osalevad alaealised ja täiskasvanud tervisesportlased. Ürituse
toimumispaika koguneb rohkem inimesi kui igapäevaselt.

Joostakse Tabasalu Looduspargi metsaradadel ja Rannamõisa Lasteaia ees
olevas parklas. Kuna jooks toimub suuremalt jaolt metsaradadel ja teede
ristumisi rajal ei ole, tagavad turvalisuse Tabasalu Triatloniklubi
lapsevanemad.

Lugupidamisega

Benita Bankier

Järelevalvespetsialist

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5886 2842
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald